A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Ярославецька початкова школа
Кролевецької міської ради Сумської області

Алгоритм роботи соціального педагога з дітьми соціально-незахищених категорій

Дата: 19.11.2021 10:23
Кількість переглядів: 207

Алгоритм роботи з дітьми соціально-незахищених категорій:

1.Виявлення учнів соціально-незахищених категорій.

2.Обстеження житлово – побутових умов проживання дітей соціально-незахищених категорій, складання актів.

3.Збір об’єктивних даних, що підтверджують належність дітей до пільгової категорії.

4.Ведення систематичного обліку роботи з дітьми.

5.Відвідування дітей удома, вивчення психологічного клімату в сімї, виявлення потреб сімї.

6.Виявлення взаємовідносин учнів в колективі і мікроколективі, міжгрупові зв’язки (соціометрія, тестування).

7.Вивчення морально – психологічного клімату в класі.

8.Вивчення індивідуальних психологічних якостей дітей (тестування, анкетування).

9.Складання психолого-педагогічної характеристики учня, що належить до пільгової категорії.

10.Вивчення ступеня дотримання вчителями педагогічного такту, делікатності в спілкуванні з учнями, дотримання педагогічної етики.

11.Контроль за відвідуванням уроків, харчуванням, медичними оглядами.

12.Контроль за станом здоровя, формуванням засад здорового способу життя.

13.Вивчення рівня розвитку класного колективу, ролі та позиції дітей в колективі.

14.Включення дітей в колективну діяльність, додержання принципів природо відповідності та гуманізму.

15.Виявлення природних нахилів, обдарованості, створення ситуації успіху.

16.Залучення дітей соціально-незахищених категорій до занять в гуртках та секціях спортивного та художньо-естетичного напрямів.

17.Здійснення активних форм роботи (диспутів, вікторин, літературних і тематичних вечорів, рингів, дискусій), що спрямовані на формування в учнів загальнолюдських цінностей та рис загальнолюдської моралі.

18.Проведення індивідуальної роботи, організація додаткових занять та допомоги (учнівської та вчительської) з невстигаючими дітьми.

19.Проведення батьківських лекторіїв на теми зміцнення здоровя, профілактики шкідливих звичок, формування засад здорового способу життя, соціального захисту дітей соціально-незахищених категорій.

20.Педагогічні ради з питань соціального захисту, роботи з дітьми пільгових категорій та підвищення їх успішності.

21. Організація внутрішньо-шкільного моніторингу з метою своєчасного виявлення та вирішення соціально-педагогічних проблем дітей, батьків, педагогічного колективу.

22.Налагодження взаємодії з представниками педагогічного колективу школи, інших інститутів соціального виховання, громадськості.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора